Κλείστε θέση τώρα!!!        210 32.53.710English    Ελληνικά

Χρήσιμες Πληροφορίες

SOS!!! ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ Ή ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ

Θυμηθείτε να έχετε μαζί σας:
∆ιαβατήριο σε ισχύ (ενήλικες και παιδιά) ή ταυτότητα νέου τύπου με λατινικούς χαρακτήρες
Εισιτήριο της κρουαζιέρας(θα σας παραδωθεί πριν την επιβίβαση).
Θεώρηση ∆ιαβατηρίου (βίζα): Προσοχή: οι κάτοχοι ξένων διαβατηρίων πρέπει να συμβουλευτούν την Πρεσβεία τους, αν χρειάζεται θεώρηση (βίζα) για τις χώρες που θα επισκεφθούν και για την επιστροφή τους στην Ελλάδα, όπως σας γνωστοποιήθηκε από την Εταιρεία.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!

Βεβαιωθείτε ότι έχετε τηρήσει τις υγειονομικές διατυπώσεις που απαιτούνται στη χώρα που θα επισκεφτείτε όπως αυτές σας κοινοποιήθηκαν από την Εταιρεία.

Σε πελάτες που δε διαθέτουν τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν έχουν διεκπαιρεώσει τις απαραίτητες υγειονομικές διατυπώσεις, δε θα τους επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο, γεγονός για το οποίο η Εταιρεία δε θα φέρει καμία ευθύνη ούτε υποχρέωση επιστροφής χρημάτων. Επίσης η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απαγόρευση/άρνηση εισόδου σας επιβληθεί από τις τοπικές αρχές στην περίπτωση που δεν είστε εφοδιασμένοι µε τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν έχετε τηρήσει τις αναγκαίες υγειονομικές διατυπώσεις.

Έγγραφα Kρουαζιέρας

Θα πρέπει να έχετε μαζί σας πριν και κατά την διάρκεια της επιβίβασης όλα τα έγγραφα που σας δόθηκαν από τον Ταξιδιωτικό σας πράκτορα (εισιτήρια, προγράµµατα εκδροµών/διαφηµιστικό φυλλάδιο, ταξιδιωτική ασφάλεια, έγγραφο με τους όρους μεταφοράς κτλ).

Ασφάλιση Ταξιδιού (Ταξιδιωτική Ασφάλεια)

Η ασφάλεια για τις αποσκευές είναι µια πολύ σηµαντική παράµετρος που πρέπει να λάβετε υπόψη σας, καθότι οι αεροπορικές εταιρείες και η Celestyal Cruises φέρουν περιορισµένη ευθύνη για απώλειες ή φθορές.

Αποσκευές

Πρέπει να κλειδώνετε τις αποσκευές σας (συνιστούμε κλειδαριές ασφαλείας) και να τοποθετήσετε πάνω σε αυτές το ειδικό καρτελάκι, όπου θα φροντίσετε να αναγράφονται καθαρά τα στοιχεία σας και οπωσδήποτε ο αριθμός της καμπίνας σας. Θα παραδώσετε τις αποσκευές σας στο σημείο επιβίβασης και ελέγχου τους και εκείνες θα παραδοθούν στην καµπίνα σας εντός 2 ωρών. Παρ' όλο που δεν υπάρχει περιορισµός στον αριθµό των αποσκευών, θυµηθείτε ότι ο χώρος της καµπίνας σας, όσο ευρύχωρη και αν είναι, είναι περιορισµένος. Υπολογίστε για κάθε δίκλινη καµπίνα δύο βαλίτσες και δύο χειραποσκευές. Τις χειραποσκευές σας δεν τις παραδίδετε για μεταφορά στο πλοίο, αφού εκεί πρέπει να φυλάσετε οποιαδήποτε αντικείμενα αξίας, φάρμακα, χρήματα, ταξιδιωτικά έγγραφα κλπ. Σε περίπτωση απώλειας πρέπει να ενηµερώσετε άµεσα το Γραφείο Εξυπηρέτησης Επιβατών του πλοίου µε το οποίο ταξιδεύετε ή το αρµόδιο γραφείο απολεσθέντων αποσκευών στο αεροδρόµιο. Σε περίπτωση που στις βαλίτσες σας δεν τοποθετήσετε το ειδικό καρτελάκι, δεν θα σας παραδοθούν στην καµπίνα σας, οπότε θα πρέπει να τις αναζητήσετε στη ρεσεψιόν του πλοίου.

Χαµένες, Κλεµµένες ή Κατεστραµµένες Αποσκευές

Η Εταιρεία δε φέρει ευθύνη για απώλεια ή φθορά στις αποσκευές σας κατά τη διάρκεια µετακίνησης των αποσκευών σας από και προς το πλοίο. Σε περίπτωση απώλειας ή φθοράς παρακαλούνται οι επιβάτες όπως ενηµερώσουν τον εµπλεκόµενο µεταφορέα, καθώς και την ασφαλιστική τους εταιρεία.

Θέµατα Υγείας

Επικοινωνήστε µε τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ή τον γιατρό σας όσον αφορά τους τρόπους προφύλαξης σας στις χώρες που θα επισκεφθείτε.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ Ο∆ΗΓΙΕΣ

Ειδικές ανάγκες

Οποιαδήποτε ειδική ανάγκη ή ασθένεια που χρειάζεται προσοχή ή θεραπεία, πρέπει να γίνει γνωστή κατά την κράτηση. Η Εταιρεία µπορεί να αρνηθεί την επιβίβαση σε επιβάτη αν θεωρήσει οτι δεν είναι ασφαλές να ταξιδέψει ή η ιδιαίτερη κατάσταση της υγείας του είναι επικίνδυνη για τους άλλους επιβάτες. Η φροντίδα των επιβατών µε ειδικές ανάγκες ανήκει αποκλειστικά στους συνοδούς τους και η Εταιρεία δεν επιβαρύνεται µε µεγαλύτερη ευθύνη λόγω της κατάστασής τους.

Φαρµακευτική αγωγή

Επιβάτες που λαµβάνουν συγκεκριµένη φαρµακευτική αγωγή, θα πρέπει να προνοήσουν να έχουν την ανάλογη ποσότητα φαρµάκων µαζί τους για την διάρκεια του ταξιδιού, καθώς και ενημερωτικό σηµείωµα από τον προσωπικό τους γιατρό. Αν το φάρµακό τους χρειάζεται ειδική φύλαξη, παρακαλούνται όπως ενηµερώσουν το ταξιδιωτικό γραφείο τους ή την Εταιρεία δύο εβδοµάδες πριν την αναχώρηση, χρησιµοποιώντας την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδροµείου email: paxserv@celestyalcruises.gr

Εγκυµοσύνη & νήπια

Όσες γυναίκες είναι έγκυες και θέλουν να ταξιδέψουν µε κάποιο από τα πλοία της Εταιρείας θα πρέπει να γνωρίζουν τα εξής:

Για να ταξιδέψουν δεν θα πρέπει να έχουν περάσει τον 6ο µήνα της κύησης. Είναι απαραίτητο να προσκοµίσουν πιστοποιητικό από το γιατρό τους, το οποίο θα βεβαιώνει ότι µπορούν να ταξιδέψουν.

Βρέφη ηλικίας κάτω των 3 μηνών δεν μπορούν να ταξιδέψουν.Το ταξιδιωτικό σας γραφείο θα πρέπει να ενηµερωθεί κατά την κράτηση, σε περίπτωση που χρειάζεσθε κρεβατάκι µωρού (baby-cot), καθώς υπάρχουν διαθέσιµα στα πλοία. Παρακαλούµε όπως φροντίσετε να προµηθευτείτε το ανάλογο φαγητό για το µωρό σας, γιατί δεν παρέχεται στο πλοίο. Δεν υπάρχει η δυνατότητα υπηρεσίας φύλαξης παιδιών (babysitting) στα πλοία μας.

Προσωπικά έξοδα

Το επίσηµο νόµισµα συναλλαγών στα πλοία µας είναι το Ευρώ. Με την επιβίβασή σας και για να µην υπάρχει διαρκής ανάγκη µετρητών, ανοίγεται ένας λογαριασµός στο όνοµά σας και τον αριθµό της καµπίνας σας. Για την διαδικασία αυτή απαιτείται ως εγγύηση η ταυτότητα/διαβατήριο ή η πιστωτική σας κάρτα ή κατάθεση µετρητών. Οι συναλλαγές σας µέσα στο πλοίο, γίνονται µε ειδική µαγνητική ατοµική κάρτα που θα σας παραδοθεί κατά την επιβίβαση και υπογράφοντας τις εκάστοτε αποδείξεις. Χρεώνετε όλα τα έξοδά σας στην κάρτα όπως προαιρετικές εκδρομές, αγορές στα καταστήματα του πλοίου, κατανάλωση ποτών και αναψυκτικών, κέντρο αναζωογόνησης(spa) και κομμωτήριο, φωτογραφίες, σχεδόν παντού επάνω στο πλοίο εκτός από το καζίνο που δέχεται μόνο μετρητά. Πριν το τέλος της κρουαζιέρας εξοφλείτε µε πιστωτική κάρτα ή µετρητά έναντι αναλυτικού λογαριασµού. Οι πιστωτικές κάρτες που γίνονται δεκτές στο πλοίο είναι: American Express, Mastercard και Visa. Μπορείτε επίσης να διευθετήσετε το λογαριασμό σας με Travellers' Cheques. Με το πέρας της κρουαζιέρας, θα λάβετε από το λογιστήριο του πλοίου αναλυτική κατάσταση των εξόδων και αγορών σας.

Σηµείωση: Η πληρωµή των εξόδων της τελευταίας ηµέρας της κρουαζιέρας γίνεται µε µετρητά.

Σας ενημερώνουμε ότι δε δεχόμαστε χρεωστικές κάρτες και προσωπικές επιταγές

Ειδική διατροφή

Σε περιπτώσεις επιβατών µε ειδικές διατροφικές ανάγκες όπως (διαβητικοί, χορτοφάγοι, κ.ά.), παρακαλούµε όπως ενηµερώσετε το ταξιδιωτικό γραφείο σας ή την Εταιρεία δύο εβδοµάδες πριν την αναχώρηση στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδροµείου e-mail: paxserv@celestyalcruises.gr

Γιορτάζετε Γενέθλια, Επέτειο ή Γαµήλιο Ταξίδι?

Επικοινωνήστε µαζί µας µέσω ηλεκτρονικού ταχυδροµείου e-mail: info@studentscruise.gr ή συμβουλευτείτε τον πράκτορά σας, ο οποίος πρέπει να µας ενηµερώσει τουλάχιστον 2 εβδοµάδες πριν την αναχώρηση.

Παραγγελίες Δώρων για επιβάτες:

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε έκπληξη σε κάποιον από τους συγγενείς σας ή φίλους που ταξιδεύουν μαζί μας,παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών της εταιρείας μας (e-mail: paxserv@celestyalcruises.gr ) ή να απευθυνθείτε στον ταξιδιωτικά σας πράκτορα. Ειδικά πακέτα περιποίησης στο spa ή το κομμωτήριο του πλοίου, λουλούδια, ποτά, φρούτα, cocktail κλπ είναι μερικά από τα είδη που μπορείτε να δωρίσετε στους αγαπημένους σας.

Προαιρετικές Εκδροµές

Η εταιρία µας διοργανώνει πολλές προαιρετικές εκδροµές σε όλα τα λιµάνια προσέγγισης του πλοίου. Ζητήστε πληροφορίες από τον πράκτορά σας. Για πιο διεξοδική ενηµέρωση µπορείτε να απευθυνθείτε στο έμπειρο προσωπικό του Γραφείου Εκδροµών που βρίσκεται επάνω στο πλοίο. Οι εκδροµές µπορούν να αγορασθούν επί του πλοίου και να χρεωθούν µέσω της µαγνητικής κάρτας που σας έχει δοθεί κατά την επιβίβαση, στον προσωπικό σας λογαριασµό.

Κατοικίδια ζώα

Για λόγους υγιεινής και ασφαλείας, δυστυχώς δεν επιτρέπονται κατοικίδια ζώα σε κανένα από τα πλοία µας